Mød selskabet: Nexcom bekæmper dårlige kundeoplevelser
Nexcom bekæmper de dårlige kundeoplevelser. Hvorfor .. ja hvorfor ikke? Vi har sikkert alle prøvet det, afbrudte samtaler, mails der ikke svares på eller chats der ingen vegne fører når man bare vil have svar på et enkelt spørgsmål. En dårlig oplevelse huskes rigtig godt og længe, og vi kender alle situationen hvor vi gruer for at skulle bruge tiden på at hænge i røret imens ventemusikken kun afbrydes at en stemme der fortæller hvor vigtigt vores opkald er. Det vurderes at dårlige kundeoplevelser årligt koster virksomheder globalt ca. $62 milliarder – ja milliarder. Det er dyrt for virksomheder at skaffe nye kunder, så vi hjælper dem med at holde på dem de har. Vi har designet software der, baseret på procesdesign, Big Data og kunstig Intelligens giver virksomhederne mulighed for at forbedre kundeoplevelsen når de taler, skriver eller chatter med deres kunder. Hvorfor? Ved at bruge vores løsninger forstår virksomheder hvad der foregår i detaljer hvad der sker når deres kunder kontakter dem og hvordan de kan løse kundehenvendelser effektivt og korrekt. Resultatet er øget loyalitet og reducerede omkostninger – derfor elsker vi den gode kundeoplevelse.