27. februar 2020 kl. 00.00
InvestorAkademiet – nu også i Herning
Efter flere sæsoner med succes i Århus og København åbner Dansk Aktionærforening nu også mulighed for at midt- og vestjyder kan deltage i foreningens mest avancerede kursusforløb. Tre lokalforeninger, Trekant, Sydvest og Midt/Vest, er gået sammen om at starte InvestorAkademiet i Herning til april.

Er du træt af ikke at have overblik over dine investeringer? Mangler du en strategi for hvornår du skal købe eller sælge? Og kunne du tænke dig et fællesskab hvor du kan dele synspunkter og erfaringer med andre i samme situation? Alle, der kan du svare ja til blot et af disse spørgsmål, vil have stort udbytte af InvestorAkademiet.

InvestorAkademiet henvender sig både til begynderen med en grundlæggende viden om aktiemarkedet og til den mere erfarne investor, der har brug for værktøjer og arbejdsplan til at opbygge og vedligeholde en solid personlig strategi.

Undervisningen strækker sig over fire aftener med start 1. april og slut 3. juni. På kurset lærer kursisterne at udvikle og revidere en aktiestrategi, og der bliver mulighed for værdifuld sparring med andre private investorer og selvfølgelig de dygtige undervisere.

Undervisningsformen er en blanding af holdundervisning, individuelle præsentationer og gruppearbejde om aktuelle selskaber og emner som for eksempel børspsykologi, analyseværktøjer og udvælgelse af aktier.

Tilmelding sker på  www.shareholders.dk, hvor der også er mere information om indholdet af kurset.
For det fysiske InvestorAkademi er prisen 1.595 kroner for medlemmer af Dansk Aktionærforening og 2.095 kroner for ikke-medlemmer.

For det online InvestorAkademi er prisen 1.195 kroner for medlemmer og 1.695 kroner for ikke-medlemmer.

Kontakt Bolette Sif Ulff-Møller hos Dansk Aktionærforening for uddybende kommentarer.

Mail: bm@shareholders.dk

Om Dansk Aktionærforening

• Dansk Aktionærforening blev stiftet i 1984.
  • Foreningen har fysisk til huse på Amagertorv 9 i København og digitalt på www.shareholders.dk.
  • Aktuelt har foreningen over 13.500 medlemmer fordelt på 15 lokalforeninger rundt omkring i landet og fire lokalafdelinger til unge aktionærer (under 30 år). Her kan medlemmerne blandt andet deltage i spændende arrangementer, besøge børsnoterede selskaber og samles i aktieklubber.
  • Foreningen udsender årligt 9 trykte magasiner og 52 digitale nyhedsbreve med uvildige aktieanalyser, guides, interviews og meget mere.
  • Foreningens kursusvirksomhed, InvestorSkolen, holder kurser over hele landet for både nye og øvede investorer.
  • Foreningen afholder desuden en række interessante investeringsevents hvert år under navnet InvestorDagen, hvor private investorer møder børsnoterede selskaber, uvildige rådgivere, finansielle virksomheder og aktieanalytikere.