Mediepakke
Dansk Aktionærforening er et nichemedie med en klar defineret og attraktiv målgruppe og mulighed for en stærk eksponering ud mod en særlig interessant målgruppe. Vi håndterer mediekampagner for en langt række brands, og som mediepartner samarbejder vi omkring jeres strategiske brand prioriteringer og sammensætter det mediemix, der har mest relevans for jeres brandawareness på tværs af vores mange mediekanaler og events.
Medlemmer: Dansk Aktionærforening tæller mere end 16.500 medlemmer, hver med en gennemsnitlig formue på knapt 7 mio. kr. og et samlet investeret beløb på godt 60 mia. kr (Kilde: Wilke). Derudover følges Dansk Aktionærforening via vores webunivers shareholders.dk dagligt af en talstærk skare af influencere, investorer, investeringsrådgivere, politikere og virksomhedsejere. Ca. 24.500 modtager ugentligt vores nyhedsbrev og 9 gange årligt udkommer vi med magasinet, Aktionæren (Læsertal: 68.000 iflg. Index Danmark/Gallup 2022).
Fokusområder: Målgruppen holder sig opdateret om og er særligt interesseret i finansielle services, nyheder, sport, bil & motor, it & internet, rejser samt ure og smykker.
Interesser: Målgruppen er mere engagerede og har en større interesse for politik, samfundsøkonomi, arbejdsmarkedsforhold, erhvervspolitik, jobmarked, klima miljø, forbruger spørgsmål, skatteforhold samt egns- og lokal spørgsmål (Kilde Index Danmark/Gallup 2022).