• Foto: Hypefactors
    Foto: Hypefactors
13. august 2018 kl. 00.00
Dansk AI-teknologi går på børsen i Danmark - kom og mød folkene bag til gratis investormøder
Hypefactors har udviklet en unik PR-softwareplatform, der blandt andet er baseret på kunstig intelligens. Nu går selskabet på Nasdaq First North i Danmark for at finansiere den internationale ekspansion. Tegningsperioden er 15. til 28. august. I den forbindelse inviterer Hypefactors i samarbejde med Dansk Aktionærforening til gratis investormøder i Aarhus, Charlottenlund og København, hvor du kan møde ledelsen samt se og høre mere om Hypefactors og teknologien bag.

 

Det danske teknologi-selskab Hypefactors går på Nasdaq First North i Danmark for at finansiere selskabets internationale ekspansion.

 

Tegningsperioden er den 15. august til 28. august kl. 12:00 (tegning via Nordnet slutter den 27. august kl. 23:59), og udbudskursen er 8,00 kroner pr. aktie, svarende til en markedsværdi på 49 millioner kroner.

 

I den forbindelse inviterer Hypefactors i samarbejde med Dansk Aktionærforening til gratis investormøder i Aarhus d. 16. august, i Charlottenlund den 20. august samt i København den 22. august.

 

Om Hypefactors

Hypefactors er stiftet af Casper Janns, der har en baggrund fra marketingsektoren og som ejer af bureauet Integral. I den forbindelse opdagede Casper, hvor ineffektivt og uden effektive styringsværktøjer, PR blev håndteret af såvel virksomheder som bureauer. Det blev starten på Hypefactors, og behovet for effektive og intelligente løsninger er siden kun blevet større og større i takt med den eksplosivt stigende brug af online medier og sociale medier.

 

Det unikke ved Hypefactors er, at løsningen er en komplet platform, der håndterer alle opgaver fra udarbejdelse af en historie, over distributionen af den til de rette influencers (meningsdannere), til værdiansættelse og automatisk rapportering af den opnåede eksponering. Særligt muligheden for konsistent at værdiansætte den opnåede eksponering, er helt unikt ved Hypefactors løsning.

 

Store virksomheder som Ecco og Moët Hennessy har taget Hypefactors’ løsning i brug, og med børsnoteringen skal den internationale strategi rulles ud i Europa og på sigt også globalt. Målsætningen er 5.500 solgte brugerlicenser og en omsætning på over 100 millioner kroner i 2021.

 

Du kan se mere om Hypefactors og børsnoteringen her.

 

Tilmeld dig de gratis investormøder her:

 

Aarhus

Tid: Torsdag den 16. august kl. 17:00-19:00

Sted: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Magrethepladsen 1, 8000 Aarhus C

 

Tilmeld dig her >>

Charlottenlund

Tid: Mandag den 20. august kl. 17.00-19.00

Sted: Skovshoved Hotel, Strandvejen 267, 2920 Charlottenlund


Tilmeld dig her >>

København

Tid: Onsdag den 22. august kl. 17:00 – 19:00
Sted: Restaurant Maven, Nikolaj Kirke, Nikolaj Plads 10, 1067 København K


Tilmeld dig her >>

 

Har du ikke modtaget dit Aktionæren?

Så udfyld denne formular

 Tilmeld dig Aktionærens Nyhedsbrev

For medlemmer

For ikke-medlemmer

11 gode grunde til at være medlem

Læs om fordelene her

Læs Aktionæren

Medlemmer modtager investor-magasinet Aktionæren 9 gange om året.

Læs magasinet her.

 

Aktionæren udkommer:

  • Aktionæren 1/2019
    28. januar - 1. februar
  • Aktionæren 2/2019
    4.-8. marts
  • Aktionæren 3/2019
    8.-12. april
  • Aktionæren 4/2019
    20.-24. maj
  • Aktionæren 5/2019
    24.-28. juni

InvestorOrdbogen er Dansk Aktionærforenings ordbog om aktier, obligationer, investering og meget mere.

 

Søg i InvestorOrdbogen her: