• Hos Bang & Olufsen har man lært, at unge forbrugere har helt andre vaner og behov end tidligere generationer. Selskabet er fulgt med tiden - og det kan ses på bundlinjen.   Foto: Bang & Olufsen
    Hos Bang & Olufsen har man lært, at unge forbrugere har helt andre vaner og behov end tidligere generationer. Selskabet er fulgt med tiden - og det kan ses på bundlinjen. Foto: Bang & Olufsen
01. oktober 2018 kl. 13.05
Bang & Olufsen generobrer de yngre forbrugere
Skuden er vendt hos Bang & Olufsen, og for første gang i mange år er der sorte tal på bundlinjen. Markedet har reageret positivt på strategien bag denne udvikling - kursen er steget med hele 375 procent de seneste fem år. Er det for meget af det gode, eller kan du stadig nå at komme med ombord?
Af Bruno Japp, analytiker, Økonomisk Ugebrev

Log ind

Bliv medlem

Bliv medlem nu og få adgang til hele www.shareholders.dk med det samme.

Start dit medlemskab nu
Example

 Tilmeld dig Aktionærens Nyhedsbrev

For medlemmer

For ikke-medlemmer

11 gode grunde til at være medlem

Læs om fordelene her

Læs Aktionæren

Medlemmer modtager investor-magasinet Aktionæren 9 gange om året.

Læs magasinet her.

 

Aktionæren udkommer:

  • Aktionæren 9/2018
    16.-18. december 
  • Aktionæren 1/2019
    28. januar - 1. februar
  • Aktionæren 2/2019
    4.-8. marts
  • Aktionæren 3/2019
    8.-12. april
  • Aktionæren 4/2019
    20.-24. maj
  • Aktionæren 5/2019
    24.-28. juni

InvestorOrdbogen er Dansk Aktionærforenings ordbog om aktier, obligationer, investering og meget mere.

 

Søg i InvestorOrdbogen her: