• Foto: Matas
    Foto: Matas
08. juni 2018 kl. 00.00
Matas opruster med ny strategi
Da Matas fremlagde årsregnskab i sidste uge, blev der samtidig præsenteret en ny strategi. Den vil øge investeringerne i butiksnetværket og bringe online-forretningen i front. Men er det nok til at puste liv i Matas-aktien, der er faldet hele 40 procent det seneste år? Det giver analytiker Steen Albrechtsen sit bud på her.
Af Steen Albrechtsen, analytiker, Økonomisk Ugebrev

Log ind

Bliv medlem

Bliv medlem nu og få adgang til hele www.shareholders.dk med det samme.

Start dit medlemskab nu
Example

 Tilmeld dig Aktionærens Nyhedsbrev

For medlemmer

For ikke-medlemmer

11 gode grunde til at være medlem

Læs om fordelene her
Investorviden: Se alle 10 afsnit af Aktionærerne, hvor vi går tæt på de private investorers rejse gennem et historisk Corona-forår.

Har du ikke modtaget det seneste nummer af Aktionæren?

Så udfyld denne formular

Læs Aktionæren

Medlemmer modtager Danmarks bedste magasin for aktieinvestorer, Aktionæren, 9 gange om året.

Læs magasinet her.

 

Aktionæren udkommer:

 

  • Aktionæren 6/2020
    1.-4. september
  • Aktionæren 7/2020
    6.-9. oktober
  • Aktionæren 8/2020
    3.-6. november
  • Aktionæren 9/2020
    15.-18. december

 

 

 

InvestorOrdbogen er Dansk Aktionærforenings ordbog om aktier, obligationer, investering og meget mere.

 

Søg i InvestorOrdbogen her: