• Lauritz.com har et stærkt brand i Norden, men hvis indtjeningen skal op, er det nødvendigt med øget omsætning. Foto: Lauritz.com
    Lauritz.com har et stærkt brand i Norden, men hvis indtjeningen skal op, er det nødvendigt med øget omsætning. Foto: Lauritz.com
01. juni 2016 kl. 15.48
Analytiker: Nej tak til Lauritz.com i denne omgang
Med den kommende børsnotering vil Lauritz.com polstre sig til vækst via internationalisering. Men hvorfor sælger storaktionæren ud, hvis han tror på, at Lauritz.com går i en lys fremtid i møde? Det primære formål med børsnoteringen synes snarere at være en tiltrængt styrkelse af kapitalgrundlaget.
Af John Stihøj - Ejer og stifter af Aktieinfo

Log ind

Bliv medlem

Bliv medlem nu og få adgang til hele www.shareholders.dk med det samme.

Start dit medlemskab nu
Example
Dansk Aktionærforening: Køb en "langtidsholdbar" julegave, som skiller sig lidt ud fra mængden: Bestil et gavekort til et medlemskab af Dansk Aktionærforening eller et kursus i InvestorSkolen.

Husk at stemme til repræsentant­skabs­valget senest den 3. december

Hvis du ikke har modtaget din stemmeseddel per mail eller som brev, så send os en mail på daf@shareholders.dk eller ring på
Tlf. 45 82 15 91

 Tilmeld dig Aktionærens Nyhedsbrev

For medlemmer

For ikke-medlemmer

11 gode grunde til at være medlem

Læs om fordelene her

Firmamedlemmer

 

Se alle vores
firmamedlemmer

Læs Aktionæren

Medlemmer modtager investor-magasinet Aktionæren 9 gange om året.

Læs magasinet her.

InvestorOrdbogen er Dansk Aktionærforenings ordbog om aktier, obligationer, investering og meget mere.

 

Søg i InvestorOrdbogen her: