• Lauritz.com har et stærkt brand i Norden, men hvis indtjeningen skal op, er det nødvendigt med øget omsætning. Foto: Lauritz.com
    Lauritz.com har et stærkt brand i Norden, men hvis indtjeningen skal op, er det nødvendigt med øget omsætning. Foto: Lauritz.com
01. juni 2016 kl. 15.48
Analytiker: Nej tak til Lauritz.com i denne omgang
Med den kommende børsnotering vil Lauritz.com polstre sig til vækst via internationalisering. Men hvorfor sælger storaktionæren ud, hvis han tror på, at Lauritz.com går i en lys fremtid i møde? Det primære formål med børsnoteringen synes snarere at være en tiltrængt styrkelse af kapitalgrundlaget.
Af John Stihøj - Ejer og stifter af Aktieinfo

Log ind

Bliv medlem

Bliv medlem nu og få adgang til hele www.shareholders.dk med det samme.

Start dit medlemskab nu
Example

 Tilmeld dig Aktionærens Nyhedsbrev

For medlemmer

For ikke-medlemmer

11 gode grunde til at være medlem

Læs om fordelene her

Firmamedlemmer

 

Se alle vores
firmamedlemmer

Læs Aktionæren

Medlemmer modtager investor-magasinet Aktionæren 9 gange om året.

Læs magasinet her.

InvestorOrdbogen er Dansk Aktionærforenings ordbog om aktier, obligationer, investering og meget mere.

 

Søg i InvestorOrdbogen her: